Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

Το έχω παιδέψει πολύ ...

















για να δω πως τα κάνω τα "λάθη"…

*Συνήθως δεν απαιτώ…περιμένω
- μήπως θα έπρεπε να σηκωθώ και να ρίξω μερικές σφαλιάρες??? (άσχετο)
*Δε ζητάω πράγματα συνήθως…
- μήπως θα έπρεπε να διεκδικήσω?? (σχετικό)
*Κάνω πράγματα που θέλω εγώ…
- μήπως θα έπρεπε να ακούσω και κάποιον που με νοιάζεται?? (αόριστο)
*Αν ενοχλεί κάτι και ξέρω ότι θα στενοχωρήσει το κρατώ μέσα από τα δόντια μου σφικτά για να μην πονέσει κανένα….
- Μήπως έπρεπε να τα λέω χύμα κι όποιον πάρει ο χάρος!! (γενικό)
*Αν κάτι με πληγώνει εγώ εκεί το παλεύω (με μια λίμα για νύχια, την ώρα που οι άλλοι κρατάνε σπαθιά…)
- Μήπως να άλλαζα τη λίμα με γιαταγάνι??? (αόριστο)

Πόρισμα :
Δεν πρόκειται να αλλάξω για κανένα…

… κοίτα ρε που καταλήξαμε , να είμαι πτώμα από τη δουλειά, να με πονάει όλο το σώμα, να με πονάνε τα μάτια από το pc και να μην μπορώ να κλείσω μάτι !!! (ειδικότατο!)

13 σχόλια:

Ατθάνα είπε...

ρίξε σχετικές σφαλιάρες σε σχετικούς άσχετους, οι οποίοι διεκδικούν τα πράγματα που κακώς δε ζητάς εσύ, και δεν το συζητώ, εννοείται ότι πρέπει να ακούς και να λαμβάνεις υπόψιν σου όλους όσους σε νοιάζονται και το χύμα είναι και γαμώ αλλά στη δουλειά δε μας παίρνει...πάντα!

συμφωνώ με το πόρισμα σου!
αλλά και το να μην απαιτείς να αλλάξει ο αλλος για σένα είναι εξίσου σημαντικό...όχι εσύ προσωπικά, όλοι μας!

ειδικές καλησπέρες!!!

φιλιάααα! :))))

Crazy Chef είπε...

Γιουργια)))))))

υ.γ. λεγεται και υπερενταση...

Miga είπε...

karyarida : θα είναι αυτό το μαύρο σύννεφο της γαμωδευτέρας που έλεγες...
με πήρε η κατηφόρα.. κουράστηκα πάρα πολύ στις γιορτές
και μου βγήκε όλη η γκρίνια... αυτά που κοροιδεύω...
πρέπει να αναθεωρήσω κάποια πράγματα στη γυναικεία συμπεριφορά!!!
ειδικές καληνύχτες.....
cc: τι γιούργια παιδί μου,κουτουλάω λέμε-κομμάτια...
άσε που πόναω σε όλο το σώμα...
τώρα από το μασάζ είναι, από την τούμπα... έχω φάει και όλα τα ντουλάπια στο κούτελο σήμερα...
εκεί όμως , επιμένω...
ειδικότατες καληνύχτες!!

Loth είπε...

ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ..ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ..
ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ(ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ!)
;PpPpPpPpPp

Miga είπε...

υποννοεις ότι είμαι η Μηραράκη???

α, το έπιασα! δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στην καθημερινότητα...
θα κάνω πάλι και πάλι τα ίδια πράγματα... σου τυχαίνει να αγοράζεις κάτι επειδή σου αρέσει και μόλις πας στο σπίτι να ανακαλύπτεις ότι το έχεις αγοράσει ήδη άλλες δύο φορές???
σου τυχαίνει να ξέρεις ότι ο δρόμος που περνάς καθημερινά έχει μια γαμημένη λακούβα και κάθε μέρα προσπαθείς να την αποφύγεις μάταια??αφού ξέρω ότι θα πέσω πάλι μέσα τι παιδεύομαι???
είμαι τόσο σταθερή σε κάποια πράγματα που τρομάζω!!!!

άσχετο χτεσινό: τι πιθανότητα έχεις να δεις δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα με τις ίδιες πινακίδες εννοώ ίδιους αριθμούς και τα γράμματα ίδια μόνο με διαφορετική σειρά!!! νόμιζα ότι είχα πάθει αριθμίαση!!!!

kisses!

Crazy Chef είπε...

ισως φταινε τα ντουλαπια...)))
καλησπερες

Miga είπε...

η κούραση φταίει... το ντουλάπι είναι το ίδιο κάθε μέρα ...
χτες δεν αντιδρούσα καλά...
μου μιλούσε η κοπέλα κι εγώ κουνούσα το κεφάλι με νόημα... και καλά πρόσεχα ... ενώ σήμερα που ξύπνησα μετά από 13 ώρες ύπνο, όλα αλλιώς ρε παιδί μου! ξέρεις αυτά τα δικά μου... και το κερασάκι : σήμερα έχουμε clubbing!! με φοβάμαι! όχι τίποτε άλλο είμαι σταθερή σε αυτά που κάνω))))

Loth είπε...

ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ..ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠ΄ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ..ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ..ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟ ΣΑΙΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ 7 ΙΔΙΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΑΣΤΑ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ..ΟΠΟΤΕ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟ...
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ..ΑΣΕ ΤΟ ΞΕΡΩ!
;))))

Miga είπε...

α, το ωραίο είναι που καμιά φορά μετράω τα πλακάκια, δεν έχει να κάνει, ατέλειωτος ο διάδρομος που περπατάω, αλλά εγώ εκεί μη χάσω κανένα και πέσουμε έξω στους λογαριασμούς!!!!
και σε ρωτάω: αυτό με την πρόσθεση είναι το επόμενο στάδιο της πινακιδίασης??? άμα είναι να το προλάβουμε)))))

Loth είπε...

ΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑ..ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΒΑΘΡΟ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ:
ΚΑΨΤΕ ΤΙΣ ΤΡΕΛΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ

lee είπε...

Μονο αν σε χαλαει κατι να το αλλαξεις. Δεν ειναι ευκολο, αλλα αξιζει την προσπαθεια.
Για την υπερενταση θα σου ελεγα κι εγω, αλλα με προλαβε ο κουμπαρος.
Φιλάκια :)

Miga είπε...

lee: στην παρούσα φάση,δεν είμαστε των αλλαγών...
μόνο που άνοιξα το παράθυρο και πήρα μια βαθιά ανάσα...
δεδομένης της κατάστασης (κλεμμένο)επιμένουμε στις "σταθερές αξίες"...
(που θα λεγε και ο κουμπάρος!!!)
φιλιά πολλά-πολλά!!!!

roadartist είπε...

αρε μιγούλα κανε υπομονη..και ζησε όπως θες.. :)