Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Αντοχές............





















Σφίγγεις τα δόντια κι ακούς, ακούς, ακούς……………
Δε μιλάς, περιμένεις…………..
Να δικαιωθείς για τις προσπάθειες σου?....
Αν εκραγείς όμως?….
Ανοίγεις το στόμα να μιλήσεις και νιώθεις όλη τη γνάθο μουδιασμένη….
Σκέφτεσαι έχεις φτάσει στα όρια αντοχής ή έχει κι άλλο?…………..
Δε θα επιτρέψω να μου κλέψουν το γέλιο….
Αρκετά δύσκολος μήνας ο τελευταίος…



Ποιος είναι αυτός που έχει πάρει τη μυγοσκοτώστρα και με κυνηγάει???

Καλό μήνα σε όλους...

54 σχόλια:

Loth είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠ ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Η ΜΥΓΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΥ ΣΤΟ POST ΜΟΥ???
ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ!
ΥΓ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕ ΛΕΩ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΓΑΜΕΕΕΕΕ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

Ατθάνα είπε...

καλό μήνα :)
τη μυγοσκοτώστρα την έχει πάρει ο εκάστοτε αφεντικός που φοράει κουστουμιά μπλε φωσφοριζέ και ξεγελάει με τα εφέ του την εργατιά που πάει και πέφτει πάνω και... τζττζζζτζτζιζ!!!!
ααααχ! φιλάκια :)

Crazy Chef είπε...

οταν ερθει η ωρα θα το καταλαβεις και θα τα πεις ολα μαζεμενα)))

Miga είπε...

loth: πρέπει δηλαδή να επιμένεις και πρέπει να το υποστηρίζεις...εγώ καμιά φορά το παρακάνω...εσύ τι κάθεσαι όμως? πάνω τους δεν είπαμε???? φιλιάάά..
(θα περάσω από το post να τσεκάρω τι λέγεται πίσω από τη πλάτη μου!!!!)

karyatidoula: τώρα πλέον κάνω ότι ένας φίλος του ιδιου κλάδου:αμά ακούει καμιά μαλακία ή παράπονο κοιτάει πίσω από τον εκάστοτε συνομιλητή ή ψιλά στο ταβάνι και κάνει πως δεν ακούει, ώσπου ο άλλος φεύγει!!
φιλιά και σε σένα...

cc: θα ακούσουμε πολλά αυτές τις ημέρες!!!
να συζητήσουμε αποκλείεται -μονόλογος ...
και να συζητήσουμε, θα συμφωνήσουμε ότι τελικά διαφωνούμε??? (γνωστό)
σε σένα ακόμα πιο πολλά φιλιά!

lee είπε...

Καλε βαλε ωτοασπίδες, που ακους τον καθε μαλακα! Χαμογελα και μοιραζε νοητα μπινελικια. Μεχρι την ωρα της "πληρωμης" ;)

Miga είπε...

lee: αυτή η ώρα αργεί να 'ρθει... τις ωτοασπίδες τις έχω πρόχειρες
- σιλικονάτες!!!έρχονται δύσκολες μέρες...
καλά να τα περάσετε στο πάρτυ!
Τέλος, σε σένα τα περισσότερα φιλιά!

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!!!!μην φρικάρεις γλέντα τον!δεν υπάρχει πιο αστείος τρόπος να παρακάμπψεις έναν αγάμητο (ή πολυγαμημένο), από τον να τον γλεντας και να μην το πέρνει χαμπάρει!θα διασκεδάσεις τουλάχιστον...

tuco είπε...

...άκου να σου κλέψουν το γέλιο.
Πέταξέ τους το στα μούτρα.

γεια σου καρπενησιωτάκι...

Miga είπε...

μικρός πρίγκιπας:...άμα στραβώσω με κάτι πάει τελείωσε...δε δίνω δεύτερες ευκαιρίες εύκολα...οπότε έχω ήδη προσδιορίσει τα άτομα που θέλω δίπλα μου...και πάνω από όλα θέλω να περνάμε καλά.. αυτό δεν έχει τελικά σημασία??? μου πέρασε η φρίκη και τώρα το χαζεύω...καλημέρα.

tuco: είδες τι με έκαναν???είχα σηκώσει τα μανίκια..αλλά επικράτησε η λογική ..
καλώς ήρθες..(και μιλάω για το μπλογκ γιατί για την περιοχή είμαι σίγουρη ότι έχεις περάσει, το λες ρε παιδί μου και γεμίζει το στόμα σου!!!)

tuco είπε...

μόνο έχω περάσει...από τα καταπράσινα μέρη σου είμαι και γω...μην κοιτάς που ξέπεσα στην πρωτεύουσα.
ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ!!!!!!!!!!

Roadartist είπε...

"Δε θα επιτρέψω να μου κλέψουν το γελιο…" Ωραίο...καλώς σε βρήκα!

Crazy Chef είπε...

make it your december....

Miga είπε...

tuco: να σκέφτεσαι όμως και το άλλο : Το μέρος δεν έχει σημασία γιατί η παρέα κάνει την διαφορά. ...

roadartist: να μην το επιτρέψεις ποτέ ποτέ κι εσύ σε κανένα...καλώς ήρθες!

cc: κάνω ότι μπορώ ...(μπορώ κι άλλα, αλλά τα φυλάω για έκπληξη!!)
σκέψου μόνο να κάτσει τώρα η φάση που περιμένω δε θα είναι μόνο my december αλλά όλη η επόμενη χρονιά* δική μου..!

* αυτή που θα μεγαλώσεις εσύ μόνο κατά 1 χρόνο ...


Καλημέρα σε όλους..-χιόνισε λίγο σήμερα.

tuco είπε...

είναι πια είδηση, ε; χιόνισε στο καρπενήσι...καλησπέρα...

Ατθάνα είπε...

ΧΙΟΝΙΣΕ;
ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙ!!!!
:)))))))))))

μααααακιαααααα!!!!

Crazy Chef είπε...

χα χα χα κανε τα κονε και ανεβαινω)))

Miga είπε...

...χιονίζει σήμερα... το πρωί στις 06.20 είχα 15΄ να ξεκλειδώσω το όχημα...ξέρεις τι είναι να βλέπεις το τιμόνι, να έχεις αργήσει και να μη μπορείς να φύγεις??? το μαλλί φρεσκοκουρεμένο στο Θεό... αφού φτάνω στη δουλειά , λέω να περάσω από το κομμωτήριο να συμμορφωθώ - αφίξεις σήμερα...πιστολάκι πουθενά τα είχανε πάρει όλα οι πελάτες !!!
συν ότι η βραδινή μου ξέχασε να περάσει τις κάρτες κλειδιά , οπότε στρώνομαι στη δουλειά ..ε, η τρίτη κάρτα έμεινε μέσα το μηχάνημα!!! Κατσαβίδια πρωί-πρωί και καλώδια... ΕΕΕΕΕΛΕΟΣ!!!

Σχολάω 00:30...

cc: είσαι σίγουρος??? ή θα κάνω τα κονέ και θα μου την "κάνεις" για Σέρρες αυτή τη φορά????
φιλιά πολλά σε όλους....

Crazy Chef είπε...

θεωρητικα με ενδιαφερει,απλα πρεπει να δω τις παραμετρους...

Miga είπε...

......!!!!!!
filiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
δες όλες τις παραμέτρους, ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!
(εγώ είμαι το άσπρο, εσύ το μαύρο!!!)

Crazy Chef είπε...

σεμναααααααααααααα..........

Ατθάνα είπε...

με γεια το avataaaaar!!!!
χαχα! χαριτωμένο :))))))

φιλούνια μυγούλα μου :)

Crazy Chef είπε...

καλα μονο το avatar ειδες? ιμαρτον....

Ατθάνα είπε...

chef, αϊ χάσου!
από όλες τις αλλαγές εγώ αυτή ήθελα να σχολιάσω! τι ζόρι τραβάς εσύ!:pPp
φιλιά!

μυγούλα, και τα προβατάκια είναι θέμα!χιχι! το μαύρο σαν να χώνει τη μύτη του παντού...μου φαίνεται!:))))
καληνύχτεεες!

Crazy Chef είπε...

ε τραβαει ζορια ο δημιουργος ενιοτε))

Miga είπε...

γειά...
karyatida: χαίρομαι που σου άρεσε.
εμένα πάλι το μαύρο μου κάνει τύπου "θα σε φτιάξω εγώ,χιχι(σατανικό γέλιο!!!)"
cc: τέλειο όμως και το τέλος ης σελίδας!!!!!!
φιλιά.-

τρέχουμε λέμεεεεεεε...
χιόνισε = αλυσίδες βάλε βγάλε ...
άντε να δούμε τι θα γίνει...

Ατθάνα είπε...

ααααα! καλά! όντως είναι σούπερ και η βάση! :)))))))
φιλιά πολλά!

μπράβο ρε ψηλέ, ωραία δουλεια! :)

Loth είπε...

ΩΡΑΙΑ...ΕΓΩ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΦΤΑΣΑ!!!ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΥΓΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΡΑΧΝΗ???? ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

Crazy Chef είπε...

θενξ θενξ .....αραχνη? χμμμμμ

http://greywolf.critter.net/images/ironclaw/zodiac/zodiac-spider.gif

αν σου κανει

Miga είπε...

kar & loth: αμά μιλάει ο δημιουργός, δε τον ενοχλείς...περιμένεις να απολαύσεις στο τέλος!
cc: θα μου στείλεις τα μενού??? έχω κόσμο christmas eve!!!!

καλημέρες ...

Loth είπε...

ΡΕ ΨΗΛΕΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ(!!!)..ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΘΕΟΟΟΟΣ!!!
ΜΑΑΑΑΑΑΤΣ!!!!!

Crazy Chef είπε...

ηλιος καλοκαιρινος?
χαχαχαχαχααχχχα
πφφφφφφφφφ στα μουτρα μου))

Crazy Chef είπε...

μαθαινεις απο μουσικη βλεπω σιγα σιγα.....

Miga είπε...

αν θέλω μαθαίνω.....

Crazy Chef είπε...

και τοσα χρονια δηλαδη δεν ηθελες?

Miga είπε...

περίμενα το "δάσκαλο!!!!"
σαν καλή μαθήτρια....
φιλιά φιλιά φιλιά

Crazy Chef είπε...

σου πηρε μερικα χρονια αλλα βλεπω θετικα βηματα.....

Miga είπε...

BRAVO δάσκαλε!!!!,βλέπεις την πρόοδο!!???!!?!?! μήπως έχεις κουραστεί και βγάζεις λάθος συμπεράσματα ?? θα δείξει όμως στις "εξετάσεις"!!!

Crazy Chef είπε...

να δω τα μορια σου............

Miga είπε...

Είναι «υψηλές» οι βάσεις φέτος λέμε…….
δες εσύ τα μόρια …να ασχοληθώ εγώ με τα ζόρια που έρχονται…
την "έκανα" νωρίς σήμερα...

καληνύχτες...

Ατθάνα είπε...

crime or κριμέ;;;
ιδού η απορία!!
μπιλιάρδο έπαιξε;;;;

φιλούνια μυγούλα :))))))))))

Miga είπε...

karyatida:μπιλιάρδο έπαιξε, pc δεν έφτιαξε!!!
ακόμη και σε αυτό ήταν πάρα πολύ καλός..
έπρεπε να τον δεις όμως και στην άφιξη στο welcome drink που είχε μεθύσει από τα τσιπουράκια!!!
αν πιεις κι άλλο του είπα το κριμέ στο λαιμό σου!!!!
φιλιάάάά πολλά πολλά!!!

Crazy Chef είπε...

αυτα ειναι ...την κανουμε και νωρις?

Miga είπε...

????
πράγματι σήμερα δεν άντεχα άλλο!!!!
από τις χειρότερες μέρες όμως...
να βγω έτσι όπως είμαι στο μπαλκόνι και να τσιρίξω? να κλάψω?
να κοιμηθώ στην μπανιέρα? να πάω στο μπόμπο να γίνω πίτα?
θα σκεπαστώ με το πάπλωμα πάλι!!!
όταν υποτιμάνε και τη νοημοσύνη σου:ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ!!!

Crazy Chef είπε...

κρατα γερα))))

Miga είπε...

Ευτυχώς ΕΣΥ δεν υποτιμάς τη νοημοσύνη μου....
...και ναι ήταν βαρύ το πάπλωμα!!!
...και μπορεί και να μη θυμάμαι και καλά όμως-- κώμα!
και θα τα χώσω κι άλλο σήμερα , γιατί έτσι ξύπνησα κι έτσι νιώθω!!!
και περιμένω τον πελάτη των 13 δωματίων (σουιτες) να ρθει να μου κάνει τα παζάρια που ανέφερε στη βραδινή !!! θα γίνει ρινγκ σήμερα!!!! κόψτε εισιτήρια για τον αγώνα...

ααααχ ξαλάφρωσα...

όπως και να χει εσύ-και όλοι οι "άλλοι" -να έχετε μια τέλεια μέρα!!!!

Crazy Chef είπε...

χωσε οπως νιωθεις..εγω εχω γινει φαντασμα αυτες τις μερες.....

Miga είπε...

φαινόταν η μέρα από το πρωί!!!
ευχηθήκαμε από τώρα για το νέο έτος, γιατί δεν ξέρουμε ποιός θα αντέξει!!!!
εμείς ξέρεις πως κυκλοφοράμε???
σαν την πελάτισσα που "είχε πεθάνει και ξέχασαν να της το πουνε"!!!!!
καληνύχτα...
(όχι δεν την έκανα ακόμη σήμερα, πρέπει να βγάλω και πρόγραμμα!!!)
ξέρω μόνο πως θα δουλέψω εγώ από 12 και μετά :ρεπο, ρεπο, ρεπο, ρεπο, ρεπο και πάει λέγοντας

πάμε πάλι: ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

Crazy Chef είπε...

σημερα εμαθα οτι ο ιανουαριος θα μας παει γαμιωντας...ρεπο απο φεβρουαριο και μετα...αδεια? last year...

Miga είπε...

ωραία... έκλεισα spa!!!
-τα voucher έφυγαν με courier σήμερα,
το πολύ μεθαύριο θα ναι στα χέρια σου!!!!

καλημέρες.
(φτάσαμε στο σπίτι μας!)

Crazy Chef είπε...

νυσταζωωωωωωωωωωωωωωωωω

Miga είπε...

στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί λέμε!!
αν σου ότι σήμερα πετάχτηκα για 2 ώρες στο χωριό(είχαμε και εορτάζοντες στη φαμίλια).
προσπάθησα να κοιμηθώ για μία ώρα-μάταια-με τα μωρά της Μ. να χοροπηδάνε στο μαξιλάρι,
έφυγα με το διπλό πονοκέφαλο!!!και το κερασάκι:
έχασα τον έλεγχο από το όχημα από τον πάγο! βρέθηκα με τη μισή ρόδα στο κενό!είχα άγιο (βασίλη???)!
άντε μετά άπό αυτά όλα να πας και για δουλειά!!!
είπαμε θα μας πάει γαμιώντας!!!
άντε μια πάλι αύριο που αδειάζει και γεμίζει και μετά ξάάάάπλες!!!
φιλια- καληνύχτα!

Crazy Chef είπε...

εφτασα αισιως τις 47 μερες αδειας))))
καλημερα και χαιρετισματα στον Αγιο)))

Crazy Chef είπε...

Πες του να περασει κι απο δω να δουμε καμμια ασπρη μερα...

Miga είπε...

δε μιλάμε γι' άδειες και ρεπό..
μην ξεχνάς παίρνω 2 ρεπό το μήνα!!!
...για να ξεκουραστώ!!!
με πονάει όλο το κορμί -4 μέτρα-!!!
θα πέσει μασαζ!!!
σαν εκείνο το hotstone που "πιαστήκαμε"
και δεν μπορούσαμε να ανεβούμε τα σκαλιά στο cinema!!!!
μη μασάς λέμε!!
τα χειρότερα πέρασαν...
μμμμμμμμμμμμμματσ!