Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Περιμένω την άδεια πως και πως ...
















...για να ξεκουραστώ και να μην κάνω ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ!!

Σε πρώτη φάση θα κοιμηθώ (θα σαπίσω λέμε….)
Πρέπει να κάνω κι άλλα πράγματα όπως:
Να πάω στο super market (θα «διαβάσω» όλα τα ράφια κι όχι να παρκάρω με αλάρμ με τη ψυχή στο στόμα!!)
Να χαζέψω στα μαγαζιά (αυτό καλό θα ήταν να το αποφύγω!)
Να πάω για καφέ στην κολλητή μου και να ξεκατινιαστούμε (που γιόρταζε και της πήγα το δώρο στις 4 το πρωί!)
Να πάω σε φίλο που φτιάχνει ολόκληρο σαλέ ( και δεν πήγα εδώ και 2 χρόνια!!! όχι το σκι δε θα το προτιμήσουμε !!)
Να πάω σε χωριό αγαπημένο(να θυμηθώ μονοπάτια, πρόσωπα, καταστάσεις !)

Να φύγω, να αλλάξω παραστάσεις…

Θέλω να βρω και να θυμηθώ δικούς μου ανθρώπους…
Να γελάσω με όλες τις μαλακίες που λέγονται και γίνονται όταν είσαι χαλαρός και δε σε νοιάζει…

Καλά μη φανταστείτε μια εβδομάδα θα είναι…
Ευτυχώς οι γονείς μου θα ρθουν να με δουν…
( α, το σπίτι είναι…αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει και γενική !!)

Να, τώρα τι έπαθα : πάλι προγραμματίζω , οι επιρροές της δουλειάς….

17 σχόλια:

Ατθάνα είπε...

καλή ξεκουρασίτσαααα!
πότε με το καλό;;; ή έχεις βγει ήδη σε άδεια; κι αν έχεις βγει εγώ ποιός ακριβώς περιμένω να μου απαντήσει;;;!!!

φιλιά :)))

Miga είπε...

karyatida thanks! από αύριο βγαίνω σε άδεια... ανεβείτε να πάμε βόλτες τώρα που έχω χρόνο...
καληνύχτες
φιλιά και σε σένα!

Loth είπε...

ΕΕΕΕΕ...
ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ..ΝΑΙ?
ΜΑΑΑΑΑΤΣ!

tuco είπε...

...και άδεια και στο Καρπενήσι.
Χτύπα μας αλύπητα...

Καλά να περάσεις μυγούλα!!!!!!!

Miga είπε...

loth: ευχαριστώ... ηρεμία χρειάζομαι, να μιλήσω λίγο και με τον εαυτό μου...
αλλά όλο με αποφεύγει -νυστάζει γαμώτο συνέχεια)))mats.

tuco: ..και χιονίζει κιόλας...
fap fap(άσε κάτω το λεξικό,τα χτυπήματα ήταν!!) filia

Roadartist είπε...

Πολύ καλή ξεκούραση εύχομαι!!!! :)

Crazy Chef είπε...

και αδεια και ασπρη μερα...φτου σου!

Miga είπε...

roadartist: thanks... ε, ρε και να δουλεύαμε περιστασιακά έτσι για να μη βαριόμαστε... ωραία θα ήταν!!φιλιά
cc: έτσι, έτσι, φτου μου να μη με ματιάσω!!!ξέρω, γουστάρεις να ήσουν στη θέση μου....αλλά κι εκεί που είσαι κοίτα να περνάς καλά....
καληνύχτες!!

Crazy Chef είπε...

καλα θα περασω μολις παρω ρεπο...γιατι και αυριο που θα κανω μια βαρδεια μονο θα την φαω τη μερα σε τραπεζοδεηοτεδευαμβ και λοιπες ομορφες υπηρεσιες...

lee είπε...

Παρατα τα ολα και πηγαινε στο σαλε. :Ρ

kat. είπε...

καλά να περάσεις!!!!!!!!

άντε! και στα δικά μου!

Miga είπε...

cc: άλλα γράφεις, άλλα καταλαβαίνω... επικοινωνούμε πολύ καλά τελευταία!!!...
μήπως να τα έστελνα τελικά τα voucher, να τα δεις αλλιώς και να σε καταλαβαίνω κι εγώ καλύτερα????
(τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα όχι, που να τρέχεις τώρα, μόνος, αβοήθητος...)
lee: δεν πήγα σαλέ τελικά, έπιασα παραλία χειμωνιάτικα,(όχι, όχι δε πιάσαμε τις ξαπλώστρες...)
την είδα καλοκαίρι!!!άσχετα πράγματα ...
τι τα γραφω , αφού τελικά θα κάνω τα αντίθετα!!!
kat: καλώς ήρθες!! καλά πέρασα και παραδίδω τη σκυτάλη σε σένα!!
φιλιά και από αύριο γυρνάμε στα ίδια......ρεπό βλέπουμε μακριά... cc, κάνε πάσα τα κυάλια...

Suspect είπε...

καλη ανανεωση!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΟΧΙ ΗΡΕΜΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΝΗ ΑΔΕΙΑ...ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΖΟΥΜΙΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΘΥΜΑΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ....ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Miga είπε...

suspect thanks!χαθήκαμε...
ελπίζω να περνάς καλά, οι άσχημες ημέρες παρελθόν...καλησπέρα!
φantaσιόπληκτε: καλώς ήρθες...πάει η άδεια τελείωσε, αλλά δεν έχω προλάβει να αλλάξω ποστ... η δουλειά βλέπεις...(η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι κιόλας...)
κρατώ λοιπόν τις ευχές για την επόμενη άδεια!!
Τα σέβη μου)))

Axis Mundi είπε...

αυτά είναι!!
να περάσεις ξένοιαστα σου εύχομαι!

Miga είπε...

axis mundi: αυτά είναι που περνάνε γρήγορα!!! ...και η επιστροφή είναι που σε κάνει να σέρνεσαι!!!
περιμένουμε τα ρεπό τώρα να πάρουμε τα πάνω μας ....
τις απαντήσεις σε αυτό το blog δεν πρόκειται να τις δίνουμε άμεσα απ΄ότι κατάλαβες)))))
καληνύχτα!