Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

Ελεύθερες σκέψεις…

















Έρχονται στιγμές στη ζωή που πρέπει να πάρεις αποφάσεις…”, αλλά συνήθως το τίμημα είναι μεγάλο!!!

“Να ‘χεις το θάρρος να προχωρήσεις μπροστά”…κι αν πράγματα που αγαπάς τα αφήνεις έτσι πίσω?

“Όσοι περιμένουν από την μεγάλη τύχη να τους χτυπήσει την πόρτα είναι οι αιώνιοι χαμένοι αυτής της ζωής…”κι εγώ αφήνω τα πάντα στην τύχη τελευταία..


Αποφάσεις…αποφάσεις… αποφάσεις….


Ps: ίσως φταίει η αντιβίωση, με «χτύπησε» στο κεφάλι πρωί-πρωί…!



6 σχόλια:

lee είπε...

επιλογες, επιλογες, επιλογες.

Crazy Chef είπε...

προκλησεις,προκλησεις,προκλησεις

Ατθάνα είπε...

γιατί η επανάληψη, είναι μήτηρ της μαθήσεως!!!

όταν οι καταστάσεις οδηγούν σε αδιέξοδο, είναι η ώρα των οριστικών και καθοριστικών αποφάσεων! το θάρρος σκάει ακαριαία εκεί!
όμως...συν Αθηνά και χείρα κίνει!
μη νομίζεις, τα λέω και για μένα!!
καλημερούδια μύγα μου :)

Loth είπε...

AΠΟΦΑΣΗ Ε?
ΑΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΑΥΤΟ..ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ..ΒΛΕΠΟΥΜΕ!
;))

Suspect είπε...

Όποιος βιάζεται ...βρίσκει την καλύτερη θέση!

Miga είπε...

Lee: Είναι καθαρά θέμα επιλογών αν θα κυνηγήσουμε τους στόχους μας ή όχι ….
Ήμουν στη φάση που ακόμη και το νερό σ' ένα κουτάλι μου φαινόταν βαθύ…το σίγουρο είναι ότι δεν πνίγηκα!!!!

Crazy chef: Οι προκλήσεις θησαυρός ζωής?? Κάνεις λάθη που αγαπάς?? Ίσως έχεις δίκιο…

Karyatida: Στη περίπτωση που βρεθώ σε αδιέξοδο και αλλάξω δρόμο είμαι τόσο σίγουρη για τον εαυτό μου που
θα κάνω ακριβώς τα ίδια για να βρεθώ πάλι στο αδιέξοδο!!!

Loth: πάλι θα “κρυφτώ”?… τα γνωστά δηλαδή…

Suspect: η βιασύνη? και η υπομονή όμως αρετή …σου χαρίζει πράγματα
που πίστεψες ότι δεν μπορεί να ξαναέχεις….

Καληνύχτα !!