Σάββατο 19 Μαΐου 2007

Μου έχουν συμβεί και τα παρακάτω:



Εξουθενωμένη από τη δουλειά φτάνω στο σπίτι αργά και βλέπω ότι η αδερφή μου μου είχε φέρει το χαλί που της ζήτησα και το είχε τοποθετήσει απέναντι από το κρεβάτι μου – όρθιο ρολό. Μην έχοντας το κουράγιο να το στρώσω πέφτω για ύπνο. Κατά τις πρώτες πρωινές ώρες και ενώ βρισκόμουν στην πιο χαλαρή φάση που μπορείς να είσαι όταν κοιμάσαι, φεύγει το χαλί και προσγειώνεται στη μύτη μου!!!!
Πάλι φτάνω στο σπίτι μου σε παρόμοια κατάσταση και κάθομαι στην άκρη του κρεβατιού, ακουμπώντας στον τοίχο με τα πόδια σταυρωμένα, φορώντας ακόμη και τις μπότες (δεν είχα προλάβει να αλλάξω) και κάνω ζάπινγκ στην τηλεόραση …Ξαφνικά σα να μην πέρασε ούτε ένα λεπτό ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω πρωινή ενημερωτική εκπομπή …Είχα αποκοιμηθεί λες και καθόμουν στο γραφείο…εν τω μεταξύ τα μαξιλάρια ήταν ακριβώς δίπλα μου….Σηκώθηκα και πήγα πάλι για δουλειά….
Φεύγω με Ρεπό (σπάνια περίπτωση) και αποφασίζω να επισκεφτώ άλλη πόλη. Έχοντας τα κλειδιά του σπιτιού μαζί μου χαζεύω στα στενά μέχρι να σχολάσει ο λόγος που έφτασα ως εκεί. Καταλαβαίνω ότι το τιμόνι δεν υπακούει και με πιάνει πανικός !! Σβήνω το αυτοκίνητο και ξαναπροσπαθώ .Τίποτα… Προσπαθώ να φύγω από το δρόμο για να μη χτυπήσω κάποιον, μιας και το τιμόνι είναι νεκρό και σκέφτομαι ότι πρέπει να παρκάρω κάπου, για να καλέσω οδική βοήθεια. Ξαφνικά βλέπω ένα κενό χώρο παρκαρίσματος μπροστά μου. Φέρνω με τα χίλια ζόρια το αυτοκίνητο σε αυτή τη θέση και συνειδητοποιώ ότι έχω παρκάρει ακριβώς έξω από το σπίτι!!! Δεν το πιστεύω και για να πείσω τον εαυτό μου δοκιμάζω και το κλειδί…Τι να πω … Τυχερή μέσα στην ατυχία μου…(σκεφτείτε όμως την περίπτωση να ήταν άλλο σπίτι και εγώ να δοκιμάζω κλειδιά στην πόρτα τους..)
Οδηγώντας αργά στην εθνική προς Λαμία βλέπω την πινακίδα που εξηγεί ότι η 2η έξοδος οδηγεί Λαμία (προορισμός) και χωρίς να το σκεφτώ στρίβω δεξιά στην 1η έξοδο επειδή το μπροστινό αυτοκίνητο από μένα έστριβε !!!! πως το σκέφτηκα … να μη τον χάσω?? περιττό να αναφέρω ότι ο 1ος δρόμος οδηγούσε Φάρσαλα! Ευτυχώς το κατάλαβα αμέσως και σταμάτησα την «καταδίωξη»…
Και σε περιόδους διακοπών, λόγω υπερβολικής χαλάρωσης:
Ξεκινώ για 10ήμερες διακοπές στην Κω και μόλις μπαίνω στο πλοίο συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει τα γυαλιά ηλίου στο κομοδίνο!!!!
Σε διακοπές στη Νάξο ξεκινάω για μεσημεριανό μπάνιο (τα πρωινά ωράρια τα καταργούμε τις ημέρες αυτές) έχοντας την ιδέα ότι κάτι έχω ξεχάσει να πάρω μαζί μου και συνειδητοποιώ μόλις φτάνω στην παραλία ότι είχα περάσει από όλες τις καφετέριες του νησιού μόνο με το μαγιώ και τη σαγιονάρα!!!!(τα ρούχα και το παρεό τα είχα αφήσει στο σπίτι!!)



5 σχόλια:

Crazy Chef είπε...

οκ εισαι γκαντεμω και τυχερη μαζι το εμπεδώσαμε...
απλα περιμένω περισσότερη ανάλυση ανα περιστατικο απο τα καινουρια που θα σου συμβουν (σιγουρια έ?)


καλησπερα)))

Suspect είπε...

Μην προσπαθεις να πνιξεις τον πονο σου στο αλκοολ. Ξερει κολυμπι.

Miga είπε...

crazy chef: το να παρκάρεις τη μηχανή δήθεν σωστά την ώρα που κοιτάζω εγώ από μακριά και να πέφτει η μηχανή στο δρόμο,είναι δικό σου το λάθος.. το να τεντώνεσαι στην περιστρεφόμενη καρέκλα και να πέφτεις την ώρα που τυχαίνει να βρίσκομαι εγώ στο γραφείο σου πάλι δικό σου...Μήπως είναι κολλητικό και πέρασε σε μένα???
(ας μην επεκταθώ σε άλλα παραδείγματα!!!)
suspect: άργησα αλλα το κατάλαβα!!

Crazy Chef είπε...

κατσε καλα γιατι θα βγάλω στη φόρα κι αλλα ))))

Miga είπε...

Δε με συμφερει... πάω πάσο ...
καληνύχτα!!