Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

Νeighbour ....

Οι ώρες που βρίσκομαι στο σπίτι είναι λίγες και δε θέλω ενόχληση από άσχετους του τύπου ντριιιν «ήρθα να δω τι κάνεις» ή «ήρθα να κάνω ένα τσιγάρο» ή «καλά, άμα σου πω τι έμαθα» και άλλα τέτοια χαζά…(κι εσύ από τον ύπνο να σκέφτεσαι μόλις ανοίγεις την πόρτα: ποιος είναι αυτός ρε πούστη μου? τι είπε? Τι μέρα να ΄ναι ? πότε έβρεξε?)
Τέρμα: δεν θέλω - δεν ανοίγω… Η τηλεόραση στο τέρμα και να πάτε να χτυπήσετε την επόμενη πορτούλα …

Προσπαθώ να είμαι τυπική με την Ά γειτόνισσα και την τυπικότητα τη βλέπει ως φιλία…μου ζήτησε να μείνουν στο σπίτι μου οι κουμπάροι της –παντελώς άγνωστοι-για δυο ημέρες « με το θάρρος» όπως μου είπε!!! Καλά μαντάμ, πας καλά ??? κι εγώ που θα τη βγάλω 2 μέρες?? Στο seat??? Δεν πάει καλά… από τότε την αποφεύγω με ένα «γεια » και κάνω πως δεν ακούω…

Η Β’ γειτόνισσα- φοιτήτρια μένει δίπλα μου πάνω από ένα χρόνο…Δεν την ξέρω , κάνει αισθητή την παρουσία της όμως… Προσπαθούσα χτες βράδυ να κοιμηθώ και ακούω τα δεκάποντα τακούνια της στις 4 το πρωί γκαπ- γκαπ ασταμάτητα . Χρειάστηκε να περπατήσει όλο το σπίτι 25 φορές με τις τακούνες !!! Φταίω εγώ να βγω και να γίνει το Βατίδου- Κούγιας: 2-0?? Άσε που οι τσακωμοί με φίλες, κολλητές, γκόμενους γίνονται μετά τις 02.00!!! χώρια τα πάρτυ που γίνονται έκτακτα … Άντε μετά να κοιμηθείς τις ώρες που πρέπει, για να ξεκουραστείς… άσε τα όνειρα που βλέπω εξαιτίας της κούρασης….. οδηγούσα ένα γερανό (!) και πήγαινα κάπου , όμως ο δρόμος στένευε και τελικά σήκωσα το γερανό και πέρασα το μονοπάτι πλέον φορτωμένη on foot (ο ονειροκρίτης μου το ΄πε: «σηκώνω τα χέρια ψηλά»)…Τώρα τρόμαξα και ξύπνησα ή με ξύπνησαν, δεν ξέρω, γιατί μόλις άνοιξα τα μάτια μου άκουσα πάλι “τοιχοφωνές” …

Η Γ΄ γειτόνισσα είναι η τύπου «μαζεύω υπογραφές». Την έχουμε πάρει πρέφα όλοι και δεν υπογράφει κανένας. Δεν έχει να κάνει, την ενοχλούν στους άλλους άσχετα πράγματα…και αυτή η «σωστή» άποψη για όλα ??κουνάς το κεφάλι και κάνεις πως συμφωνείς, γιατί βαριέσαι να της εξηγήσεις ότι κάνει λάθος – ξέρεις ότι είναι χαμένος κόπος… με κατηγορεί κιόλας γιατί δεν παίρνω μέρος στους καβγάδες της … δουλειά δεν είχαμε να ασχοληθούμε με το που τίναξε το χαλάκι ο καθένας ή γιατί δε σφουγγαρίστηκαν οι σκάλες σωστά.(ευτυχώς έχω δική μου είσοδο).

Αλλά τι να κάνεις που δε θες να γίνεις κακός …απλά αδιαφορείς και δε μιλάς … εκνευρίζεσαι δε λέω, αλλά τους δέχεσαι και τους συνηθίζεις…

Απλά θα ήταν ωραία να σε καταλαβαίνουν όταν θες να ξεκουραστείς…

Τόοοση κούραση και τόοοοση νύστα, που περνάει μια ταινία μπροστά από τα μάτια μου «repo- άδεια-repo-άδεια- repo»…

15 σχόλια:

lee είπε...

Δεν πας σε κανενα χωριουδακι εκει γυρω να νοικιασεις, να βρεις και την ησυχια σου?
Πασχα ερχομαστε. Ελπιζω να τα πουμε :)

Miga είπε...

lee δεν έχεις καθόλου άδικο, αξίζει...
είμαστε στο ψάξιμο ...περνάνε πολλά από το μυαλό...
θα ρθείτε κι από δω εννοείται!(που να ψάχνω μία lee στο χωριό??)
Σας περιμένω...(εκεί δίπλα στο μπουφέ θα μαι, θα "πνίγω" τον πόνο μου!!)
καληνύχτες:))

kat. είπε...

ξέρω τι εννοείς..
έχουμε και εμεις κάτι παρόμοιους στην γειτονια μας..
ουτε καλημερα..(και ας με λενε στρίτζο!)
ουτε καν!!!!

Crazy Chef είπε...

εχει και ενα γαμωσκυλο εδω που κραταει τσιλιες ολο το βραδυ σην ταρατσα μη και περασει κανα αδεσποτο απο κατω και δεν γαυγισει και χασει....
κατα τα αλλα τα δικα μου ειναι λιγο πιο περίεργα γιατι συνηθως κοιμαμαι τις ωρες μη κοινης ησυχίας οπότε καταλαβαινεις....

Miga είπε...

kat: τώρα καλά είμαι, γιατί δεν ασχολούμαι και λείπω πολλές ώρες, οπότε κομμένα τα πολλά-πολλά...
όταν μέναμε μικρότερα αδέλφια και ξαδέλφια (της πουτάνας όλα μαζί!) είχαμε το σπιτονοικοκύρη
από κάτω που χτυπούσε με τη σκούπα και μας είχε απαγορεύσει να περπατάμε(!)...του είχαμε κάνει πρόταση να φοράμε έλικα!!!
ε, όχι και στρίτζο,"κλειστός" χαρακτήρας θα λένε!!
φιλιά :)

Miga είπε...

crazy chef: αυτό με τις άσχετες ώρες το χω κι εγώ, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
εσύ την πατάς αλλού, δεν πέφτεις ξερός αλά miga, λαγοκοιμάσαι!
φιλιά:))

Ατθάνα είπε...

εγώ δίπλα μου, έχω δυό αδέρφια που μονίμως πλακώνονται και ακούγονται σε όοοολη την πολυκατοικια! πραγματικά, χέστηκα! άμα νυστάζω δε πα να ουρλιάζουν...ξεραίνομαι! φράζουν τα αυτιά από μόνα τους! τα έχω εκπαιδεύσει! ;))))
με αφήνουν παντελώς αδιάφορη..σαν να μην υπάρχουν! χα!

καλά! τα διηγείσαι σούπερ! πολύ καλό ποστάκι! ;)
φιλούνιααααα! :)))

Miga είπε...

kar: ευχαριστώ κορίτσι !!
να σαι καλά και να τα περάσεις super!!!

φιλιά πολλά σε όλους και
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..

tuco είπε...

ένα γεια πέρασα να πω...
Να μπω?

Miga είπε...

tuco: η πορτούλα είναι πάντα ανοιχτή κι εννοείται ότι αν περάσεις θα σε δούμε!!!
φιλιά
καλά να τα περάσεις!

Ατθάνα είπε...

όταν λέω εγώ ότι έπεσε περονόσπορος...που είσαι κυρια bzzzz; τελικά δεν τα είπαμε το Πάσχα...που θα πάει...θα σε τσακώσουμε!
φιλάκια και να είσαι καλά ;))))

Miga είπε...

kar: γεια σου ρε κορίτσι..πήρα ρεπό και ξεκουράστηκα...
θα τα πούμε που θα πάει..
να, στο επόμενο τριήμερο θα ρθείτε είμαι σίγουρη:))
φιλιά πολλά πολλά !

Ατθάνα είπε...

μα πόσο κρατάει αυτό το ρεπό... :p

Miga είπε...

ok, δήλωσα απούσα αυτό το διάστημα...έβγαλα πρόγραμμα και μου έδωσα άδεια
-πρώτη φορά μέτα από τόσα χρόνια που πήρα ανοιξιάτικες ανάσες)))
φιλιά:)

Giolanda είπε...

@miga εμενα ο ψυχάκιας γκρινιαζε και που ακουγε μιγα να πετάει ..
Κι εγώ σε αντάλλαγμα του κοπανάω τον τοίχο κα8ε Παρασκεύη, με το μπλάστρι, την ώρα που κάνει ΣΕχχσ Μπλιακθθθ χοχοοχ