Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Πόσο μικρός είναι ο κόσμος????


Παραδείγματα της ζωής με οδηγούν στο παραπάνω συμπέρασμα…

Εμφανίζεται σε συνέδριο γιατρός με ύφος δέκα καρδιναλίων !!!
Dr: «απαιτώ να μου βάλεις μεγάλο δωμάτιο με θέα στην πόλη»(και δε θέλω σχόλια, μιλάμε για τηηην πόλη)
Miga σκέφτεται, ρε πού**η θα σε φτιάξω εγώ που απαιτείς κιόλας!!! Και του δίνει το μικρότερο δωμάτιο…

Παραπονεμένος Dr: « μου βάλατε το μικρότερο δωμάτιο»
Miga: «Μα γιατί το λέτε αυτό κύριε, αυτό είναι ένα από τα καλύτερα δωμάτια μας. Τη συγκεκριμένη στιγμή δεν μπορώ να σας κάνω και αλλαγή, είμαστε πλήρεις!» περιττό να αναφέρω, η Miga γελούσε κάτω από τα μουστάκια της !!!
Οπότε τακτοποιήθηκε ο δόκτωρ ήθελε δεν ήθελε και ήρθε στη reception για πληροφορίες.
Dr με κατεβασμένα αυτιά: « μήπως μπορείτε να μου βρείτε το τηλέφωνο του κου ˝Kατσούφη˝» (ο κος ˝Κατσούφης˝ είναι γνωστό πρόσωπο στη μικρή μας κοινωνία)
Miga: « Αν θέλετε το τηλέφωνο του σπιτιού του κυρίου Κατσούφη μπορώ να σας το δώσω εγώ, γιατί τυγχάνει γείτονάς μου 3 χρόνια»
Άξαφνος Dr: « μήπως είσαι η miga??»
Miga: «μάλιστα»
Dr: « ο σπιτονοικοκύρης σου είμαι!!!! »
….μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα είχαμε διαχειριστή και έτυχε να μην τον γνωρίζω …..

9 σχόλια:

Suspect είπε...

Ελπιζω να μην ψαχνεις για σπιτι τωρα.... :)

Loth είπε...

ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ???ΠΑΚΕΤΩΣΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΟΝΟΙΚΟΚΥΡΗ ΣΟΥ???ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑ ;P

tuco είπε...

...και που τον έχωσες μετά? στην αποθήκη?
Γεια σου Μυγάκι!!!!!!!!

Miga είπε...

sus:θα πάω στο "στρουμφοχωριό" μας, γιατί το σπίτι μας βλέπει μόνο λίγες ώρες έτσι κι αλλιώς!!!
όταν ξαναπεράσεις κερνάω καφέ :)

loth: έπεσε την ώρα που ήμουν εκεί ... είναι μεγάλος ο κατάλογος της σύμπτωσης λέμε...
πες μου τώρα σου ΄χει ποτέ να κάθεσαι σε καφετέρια
με ημερολόγιο προσωπογραφίες πίσω σου και να ακούς όλους τους θαμώνες να γελάνε
κοιτώντας εσένα και το πορτραίτο πίσω σου? και ξαφνικά να γυρίζεις και να βλέπεις τον εαυτό σου ζωγραφιά????
γράφω βιβλίο όχι ποστ!!!φιλιάάά

tuco: έπρεπε να του πω ότι δεν έχω δωμάτιο!!!αλλά όποτε βαριέμαι ή δε θέλω να μιλήσω και να ασχοληθώ
- μαύρες μέρες- θα πέσω σε γνωστό!!! γκαντεμιά ρε παιδί μου ...

άντε να ρθείτε ...

Ατθάνα είπε...

χαχαχαχαχα! γαμώ τα σκηνικά!
εύγε παιδί μου! εμένα κάτι τέτοια σκηνικά πολύ μου αρέσουν!
να μάθει τρόπους ο άτροπος!!!!

Miga είπε...

kar: είναι που καμία φορά δε συγκρατώ αυτό που σκέφτομαι... όποιον πάρει ο χάρος...
είναι που με κυνηγούν και παράξενες συμπτώσεις...
φιλιά...

Loth είπε...

xaxaxxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
;P;P;P

Crazy Chef είπε...

πες μου 54 νούμερα του λοττο να παιξω τα αλλα 6.....
καλησπερα|)))

Miga είπε...

cc: κάνεις λάθος... τις πιο πολλές φορές είμαι τυχερή (με παραδείγματα γνωστά!), οπότε δεν έχεις πολλές ελπίδες "μάδειρα"!