Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007

Η μαγική επιρροή των άστρων???

Όταν γνωρίζω κάποιον άνθρωπο , το θεωρώ γελοίο να με ρωτήσει τι ζώδιο είμαι…θα καταλάβει δήθεν για μένα πολλά πράγματα …τρίχες.. αεορολογίες … δεν το πιστεύω ότι οι «ομοζώδιοι» είναι ίδιοι χαρακτήρες …και το ωραίο είναι ότι τυχαίνουν σε μένα αυτοί που πιστεύουν …
Προχτές βγήκα για καφέ με ένα νέο φίλο και με το που καθίσαμε πέφτει η βόμβα«τι ζώδιο είσαι?» -εγώ μαλάκας γιατί δεν πιστεύω σε αυτά…
«Δίδυμοι» , με δήθεν ενδιαφέρον για να μην το φέρω σε δύσκολη θέση…
« Πωπω πρέπει να σου βρω τα στοιχεία του χαρακτήρα σου ..ωροσκόπο και θα σε πάρω τηλέφωνο απόψ
ε να στα πω» εγώ πάλι «τρελάθηκα» από τη χαρά μου.. δεν έφτανε που τα άκουγα όλο το βράδυ έπρεπε να ξενυχτήσω κιόλας…οπότε φτάνοντας στο σπίτι κλείνω και το κινητό και πέφτω ξερή… την άλλη μέρα ήρθε στη δουλειά .. εγώ πνιγόμουν οπότε έκατσε ½ ώρα και αφού μου δήλωσε ότι έχω ωροσκόπο Λέων και ότι βρίσκομαι σε κάποιο τρίγωνο (λες και κατάλαβα εγώ τι σημαίνει αυτό..) έφυγε ικανοποιημένος ότι μου πρόσφερε πληροφορίες σημαντικές….και έμεινα λοιπόν ένα μεγάλο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι μου!!!!


7 σχόλια:

Crazy Chef είπε...

στο τριγωνο των βερμουδων?

καλημερα))

Miga είπε...

καλημέρα....
αν το σκεφτείς αυτός ο καημένος μόνο μιλούσε για αστρολογία... κατάλαβε ρε παιδί μου ότι είχε να κάνει με μια μεγάλη προσωπικότητα !!!.....(ψώνιο πάλι η miga...)

Suspect είπε...

να χαιρεσαι τους φιλους σου!

:)

αν παντως σου ξαναρθει και εχει ιντερνετ πες του να δει εδω:

http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2006/04/part-2.html

και εδω:

http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2005/12/blog-post_05.html

Crazy Chef είπε...

...αρααααα )))

Miga είπε...

suspect: ζωγραφίζεις!!!
crazy chef: άρα για άλλη μια φορά λέω στον εαυτό μου: "BRAVO" !!!!

καλησπέρα...

Ατθάνα είπε...

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα χρειαστούν αυτές οι πληροφορίες σε μια μυγούλα που πετάει από δω κι από κει!
Μύγα με ωροσκόπο Λέων... σουρεαλιστικό!
καλησπερίτσα!;)

Miga είπε...

karyatida: και καλά αυτός.. ένας άλλος "φίλος" θεωρήσε ότι θα ήταν καλό για μένα να μάθω τα πάντα για τη βάση της Σούδας!!!μιλάμε για συζήτηση 3 ωρών!!!και να κατάλαβα και τίποτα να πω... και μου 'φαγε και το γλυκό στο τέλος!!!
αυτά μόνο στη "miga" συμβαίνουν..

καλησπέρα!